Bli en av oss

Vill du bli en i vårt "gäng"?

Med hjälp av medarbetarnas engagemang och kompetens erbjuder vi en erfarenhetsbaserad projektledning för kunder inom bygg & industri där innovation, glädje och flexibilitet driver oss framåt till gemensamma mål.

Ett arbete där ingen dag är den andra lik.

 

Ekonomiansvarig

Ta chansen! Nu behöver vi på EPG Projektledning förstärkning med en Ekonomiansvarig. Gillar du att arbeta i ett snabbt växande företag som är Mästargasell och Superföretag flera gånger om och där medarbetarna trivs på riktigt? I så fall vill vi den här gången träffa dig som är ekonom med flera års erfarenhet av kvalificerat och självständigt ekonomiarbete, som är en på fena löneadministration och som gillar HR-frågor!

EPG Projektledning är ett snabbt växande projektledningsföretag med höga ambitioner och en vision om att bli det självklara valet av projektledningstjänster i västra Sverige. Vi är 40 medarbetare som lever våra värderingar och känner oss stolta över att vara engagerade, kompetenta, flexibla och glada. Trivs vi så trivs våra kunder så enkelt är det!

Som ekonomiansvarig hos oss har du det övergripande ansvaret för och arbetar självständigt med företagets ekonomi, redovisning, löneadministration och HR-frågor. Du har en stor möjlighet att påverka företagets utveckling, du tar ett helhetsansvar och är ett stöd till oss alla i alla ekonomiska frågor.

Du har bland annat ansvar för den ekonomiska planeringen, den löpande redovisningen, faktureringen, bokslutet, årsredovisning och utvecklingen av den ekonomiska styrningen. Du är den som har ansvar för och tar fram rapporter till VD, ledningsgrupp och anställda. Rollen innebär även att du har ett övergripande personalansvar och ger stöd till VD inför medarbetarsamtal och lönesättning samt i alla andra personaladministrativa frågor.

Vem är du?

Vi söker nu dig med gedigen ekonomisk utbildning och som har flera års erfarenhet av kvalificerad redovisning. Du har länge jobbat självständigt i bokslutsarbetet på månads- och årsbasis men även i upprättandet av årsredovisning. Arbetet innebär en stor variation av uppgifter från mer allmän och operativ karaktär till specialiserade redovisningar. Du har en lång erfarenhet av att hantera löner likväl som budget- och analysarbete. Du har dessutom ett stort intresse och erfarenhet av att hantera HR-frågor.

Du är ansvarsfull, självgående och tar egna initiativ till förbättringar. Du är van att arbeta på ett mindre företag där prestigelöshet och viljan att hjälpa till är några av dina främsta egenskaper. Du delar gärna med dig av din kompetens och erfarenhet. Du är noggrann, strukturerad, lyhörd och arbetar lösnings- och möjlighetsfokuserat när du tar dig an nya uppgifter och problem. Du har god samarbets­förmåga och lätt för att uttrycka dig i tal och skrift på svenska.

Kontakta Dennis LundmarkAnette Hurtig eller Lena Hellström för att få veta mer! Och såklart, läs gärna mer om oss här på hemsidan eller på LinkedIn.

 

 

 

Släpp en fil här eller klicka för att ladda upp. Välj fil
Maximal filstorlek: 20 MB
Släpp en fil här eller klicka för att ladda upp. Välj fil
Maximal filstorlek: 20 MB